Print this page

Τι μπορεί να προσφέρει το nlp σε εκπαιδευτικούς και εκπαίδευση από την Χαρίκλεια Νικολαϊδου

Τι μπορεί να προσφέρει το nlp σε εκπαιδευτικούς και εκπαίδευση από την Χαρίκλεια Νικολαϊδου

Ο NLP είναι ο μάγος Μέρλιν της εκπαίδευσης αφού μπορεί πραγματικά και μετασχηματίζει την άγνοια σε γνώση! την δυσαρμονία (δασκάλου και μαθητή) σε αρμονία, τα εμπόδια της μάθησης σε λύσεις, την αρνητικότητα για μάθηση σε αγάπη για την μάθηση. Ο NLP και οι τεχνικές του είναι ο πιο σίγουρος δρόμος προς την αλλαγή της παλιάς εκπαίδευσης σε ένα φωτεινό και ευοίονο μελλοντικό δρόμο που υπόσχεται "φωταύγεια στην μάθηση" -

Το NLP ως σύστημα αυτοβελτίωσης που είναι ,πρωτίστως βοηθάει τον εκπαιδευτικό ,να ανακαλύψει τις λανθασμένες διαδρομές τις ίδιας του της σκέψης ,να βελτιώσει τον εαυτό του και έπειτα ,να αποκαλύψει τις μη αποτελεσματικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και να τις αναδιαμορφώσει προς όφελος του μαθητευόμενου και σύμφωνα πάντα με αυτό που θα διδαχθεί στο 3ήμερο nlp project .
Η θεωρία και η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στις απαρχές του 1970 ,όπως και το εμπειρικό περιεχόμενο, τοποθέτησε το NLP στην κορυφή των πετυχημένων συστημάτων αυτοβελτίωσης .
Δεν υπόκειται σε φθορά διότι είναι ένα σύστημα που διαρκώς ανανεώνεται και βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή ,λόγω του εξελισσόμενου τρόπου προσέγγισης του. Όλες οι τεχνικές προέρχονται από κορυφαίους επιστήμονες και πρωτοπόρους του είδους τους , ανάμεσα σε αυτούς ο Perls, Gestalt, Virginia Satir κτλ.
Οι Νευροεπιστήμες πρωτοστατούν στα σημερινά δρώμενα και είναι η πλέον πιο αναπτυσσόμενη και εξελιγμένη βιολογική επιστήμη ,που μελετά το πως λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα, το οποίο είναι και το τελειότερο εκ των συστημάτων και χαρακτηρίζεται από μεγάλη ιδιαιτερότητα και πολυπλοκότητα.
Οποιαδήποτε τεχνική μέσα από τις Νευροεπιστήμες μεγιστοποιεί την μάθηση .Το NLP σε συνδυασμό με τις Νευροεπιστήμες είναι το κλειδί της μάθησης που ανοίγει την πόρτα στη γνώση κάθε αντικειμένου όχι μόνο απομνημονεύοντας την πληροφορία αλλά προσφέροντας βαθιά και ουσιαστική γνώση !
Ο NLP είναι για την εκπαίδευση ένας ολιστικός τρόπος προσέγγισης ,ο οποίος υπόσχεται αρμονικές σχέσεις Δασκάλου - Μαθητή, την εκκίνηση του ενδιαφέροντος του μαθητή προς το μονοπάτι της μάθησης με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο .
Ο έξυπνος τρόπος των εκπαιδευτικών τεχνικών του NLP αλλάζουν την διαταγή του δασκαλοκεντρικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού σε καινούρια μονοπάτια σκέψης , όπως την επιλογή του μαθητή για μάθηση αφού πρώτα παρουσιάσουμε την εκπαίδευση μας με τον πιο ελκυστικό και πρωτότυπο τρόπο .
Παντρεύονται εκπαιδευτικές ,ψυχολογικές και παιδαγωγικές τεχνικές σε ένα Σύστημα που δημιουργήθηκε με αρχικό στόχο να μοντελοποιήσει το άριστο .

Ιδιαζόντως σημαντικό είναι - και πρέπει να το τονίσουμε- ότι οι τεχνικές δεν λειτουργούν με έναν δεσμευτικό τρόπο -ειδάλλως δεν θα λειτουργήσουν-. παρά γεννούν διαρκώς διαφορετικά αποτελέσματα ,και αυτό διότι δρουν μέσω του εκπαιδευτικού στην βιωματική πράξη!
Με άλλα λόγια τα θετικά αποτελέσματα είναι εμφανή και σίγουρα ,αλλά ο εκπαιδευτικός που θα πάρει αυτά τα εργαλεία στα χέρια του θα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και κατά βούληση ,διαφοροποιημένα ,παράγωντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα εφόσον έχει κατανοήσει σε βάθος πως λειτουργεί το NLP!

Ο NLP είναι το διαμαντένιο δαχτυλίδι του εκπαιδευτικού που με αυτό τα θαύματα δεν αργούν να συμβούν!

 Χαρίκλεια Νικολαϊδου

ΑΠΘ Φιλόλογος
Σεμινάρια σε Εκπαιδευτικούς - Γονείς-Αυτοβελτίωσης
NLP Practitioner Hellenic Academy A.B

Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Email:Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

See more at: www.φωταυγειατησμαθησησ.gr

Ο NLP είναι ο μάγος Μέρλιν της εκπαίδευσης αφού μπορεί πραγματικά και μετασχηματίζει την άγνοια σε γνώση! την δυσαρμονία (δασκάλου και μαθητή) σε αρμονία, τα εμπόδια της μάθησης σε λύσεις, την αρνητικότητα για μάθηση σε αγάπη για την μάθηση. Ο NLP και οι τεχνικές του είναι ο πιο σίγουρος δρόμος προς την αλλαγή της παλιάς εκπαίδευσης σε ένα φωτεινό και ευοίονο μελλοντικό δρόμο που υπόσχεται "φωταύγεια στην μάθηση"
 
           Τι μπορεί να προσφέρει το nlp σε
                  εκπαιδευτικούς και εκπαίδευση
  Το NLP ως σύστημα αυτοβελτίωσης που είναι ,πρωτίστως βοηθάει τον εκπαιδευτικό ,να ανακαλύψει τις λανθασμένες διαδρομές τις ίδιας του της σκέψης ,να βελτιώσει τον εαυτό του και έπειτα ,να αποκαλύψει τις μη αποτελεσματικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και να τις αναδιαμορφώσει προς όφελος του μαθητευόμενου και σύμφωνα πάντα με αυτό που θα διδαχθεί στο 3ήμερο nlp project .
   Η θεωρία και η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στις απαρχές του 1970 ,όπως και το εμπειρικό περιεχόμενο, τοποθέτησε το NLP στην κορυφή των πετυχημένων συστημάτων αυτοβελτίωσης . Δεν υπόκειται σε φθορά διότι είναι ένα σύστημα που διαρκώς ανανεώνεται και βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή ,λόγω του εξελισσόμενου τρόπου προσέγγισης του. Όλες οι τεχνικές προέρχονται από κορυφαίους επιστήμονες και πρωτοπόρους του είδους τους , ανάμεσα σε αυτούς ο Perls, Gestalt, Virginia Satir κτλ.
  Οι Νευροεπιστήμες πρωτοστατούν στα σημερινά δρώμενα και είναι η πλέον πιο αναπτυσσόμενη και εξελιγμένη βιολογική επιστήμη ,που μελετά το πως λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα, το οποίο είναι και το τελειότερο εκ των συστημάτων και χαρακτηρίζεται από μεγάλη ιδιαιτερότητα και πολυπλοκότητα. Οποιαδήποτε τεχνική μέσα από τις Νευροεπιστήμες μεγιστοποιεί την μάθηση .Το NLP σε συνδυασμό με τις Νευροεπιστήμες είναι το κλειδί της μάθησης που ανοίγει την πόρτα στη γνώση κάθε αντικειμένου όχι μόνο απομνημονεύοντας την πληροφορία αλλά προσφέροντας βαθιά και ουσιαστική γνώση !
   Ο NLP είναι για την εκπαίδευση ένας ολιστικός τρόπος προσέγγισης ,ο οποίος υπόσχεται αρμονικές σχέσεις Δασκάλου - Μαθητή, την εκκίνηση του ενδιαφέροντος του μαθητή προς το μονοπάτι της μάθησης με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο . Ο έξυπνος τρόπος των εκπαιδευτικών τεχνικών του NLP αλλάζουν την διαταγή του δασκαλοκεντρικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού σε καινούρια μονοπάτια σκέψης , όπως την επιλογή του μαθητή για μάθηση αφού πρώτα παρουσιάσουμε την εκπαίδευση μας με τον πιο ελκυστικό και πρωτότυπο τρόπο . Παντρεύονται εκπαιδευτικές ,ψυχολογικές και παιδαγωγικές τεχνικές σε ένα Σύστημα που δημιουργήθηκε με αρχικό στόχο να μοντελοποιήσει το άριστο .Ιδιαζόντως σημαντικό είναι - και πρέπει να το τονίσουμε- ότι οι τεχνικές δεν λειτουργούν με έναν δεσμευτικό τρόπο -ειδάλλως δεν θα λειτουργήσουν-. παρά γεννούν διαρκώς διαφορετικά αποτελέσματα ,και αυτό διότι δρουν μέσω του εκπαιδευτικού στην βιωματική πράξη! Με άλλα λόγια τα θετικά αποτελέσματα είναι εμφανή και σίγουρα ,αλλά ο εκπαιδευτικός που θα πάρει αυτά τα εργαλεία στα χέρια του θα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και κατά βούληση ,διαφοροποιημένα ,παράγωντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα εφόσον έχει κατανοήσει σε βάθος πως λειτουργεί το NLP!
   Ο NLP είναι το διαμαντένιο δαχτυλίδι του εκπαιδευτικού που με αυτό τα θαύματα δεν αργούν να συμβούν!
- See more at: http://www.φωταυγειατησμαθησησ.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=115&Itemid=361#sthash.hF1eecBA.dpuf
Ο NLP είναι ο μάγος Μέρλιν της εκπαίδευσης αφού μπορεί πραγματικά και μετασχηματίζει την άγνοια σε γνώση! την δυσαρμονία (δασκάλου και μαθητή) σε αρμονία, τα εμπόδια της μάθησης σε λύσεις, την αρνητικότητα για μάθηση σε αγάπη για την μάθηση. Ο NLP και οι τεχνικές του είναι ο πιο σίγουρος δρόμος προς την αλλαγή της παλιάς εκπαίδευσης σε ένα φωτεινό και ευοίονο μελλοντικό δρόμο που υπόσχεται "φωταύγεια στην μάθηση"
 
           Τι μπορεί να προσφέρει το nlp σε
                  εκπαιδευτικούς και εκπαίδευση
  Το NLP ως σύστημα αυτοβελτίωσης που είναι ,πρωτίστως βοηθάει τον εκπαιδευτικό ,να ανακαλύψει τις λανθασμένες διαδρομές τις ίδιας του της σκέψης ,να βελτιώσει τον εαυτό του και έπειτα ,να αποκαλύψει τις μη αποτελεσματικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και να τις αναδιαμορφώσει προς όφελος του μαθητευόμενου και σύμφωνα πάντα με αυτό που θα διδαχθεί στο 3ήμερο nlp project .
   Η θεωρία και η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στις απαρχές του 1970 ,όπως και το εμπειρικό περιεχόμενο, τοποθέτησε το NLP στην κορυφή των πετυχημένων συστημάτων αυτοβελτίωσης . Δεν υπόκειται σε φθορά διότι είναι ένα σύστημα που διαρκώς ανανεώνεται και βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή ,λόγω του εξελισσόμενου τρόπου προσέγγισης του. Όλες οι τεχνικές προέρχονται από κορυφαίους επιστήμονες και πρωτοπόρους του είδους τους , ανάμεσα σε αυτούς ο Perls, Gestalt, Virginia Satir κτλ.
  Οι Νευροεπιστήμες πρωτοστατούν στα σημερινά δρώμενα και είναι η πλέον πιο αναπτυσσόμενη και εξελιγμένη βιολογική επιστήμη ,που μελετά το πως λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα, το οποίο είναι και το τελειότερο εκ των συστημάτων και χαρακτηρίζεται από μεγάλη ιδιαιτερότητα και πολυπλοκότητα. Οποιαδήποτε τεχνική μέσα από τις Νευροεπιστήμες μεγιστοποιεί την μάθηση .Το NLP σε συνδυασμό με τις Νευροεπιστήμες είναι το κλειδί της μάθησης που ανοίγει την πόρτα στη γνώση κάθε αντικειμένου όχι μόνο απομνημονεύοντας την πληροφορία αλλά προσφέροντας βαθιά και ουσιαστική γνώση !
   Ο NLP είναι για την εκπαίδευση ένας ολιστικός τρόπος προσέγγισης ,ο οποίος υπόσχεται αρμονικές σχέσεις Δασκάλου - Μαθητή, την εκκίνηση του ενδιαφέροντος του μαθητή προς το μονοπάτι της μάθησης με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο . Ο έξυπνος τρόπος των εκπαιδευτικών τεχνικών του NLP αλλάζουν την διαταγή του δασκαλοκεντρικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού σε καινούρια μονοπάτια σκέψης , όπως την επιλογή του μαθητή για μάθηση αφού πρώτα παρουσιάσουμε την εκπαίδευση μας με τον πιο ελκυστικό και πρωτότυπο τρόπο . Παντρεύονται εκπαιδευτικές ,ψυχολογικές και παιδαγωγικές τεχνικές σε ένα Σύστημα που δημιουργήθηκε με αρχικό στόχο να μοντελοποιήσει το άριστο .Ιδιαζόντως σημαντικό είναι - και πρέπει να το τονίσουμε- ότι οι τεχνικές δεν λειτουργούν με έναν δεσμευτικό τρόπο -ειδάλλως δεν θα λειτουργήσουν-. παρά γεννούν διαρκώς διαφορετικά αποτελέσματα ,και αυτό διότι δρουν μέσω του εκπαιδευτικού στην βιωματική πράξη! Με άλλα λόγια τα θετικά αποτελέσματα είναι εμφανή και σίγουρα ,αλλά ο εκπαιδευτικός που θα πάρει αυτά τα εργαλεία στα χέρια του θα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και κατά βούληση ,διαφοροποιημένα ,παράγωντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα εφόσον έχει κατανοήσει σε βάθος πως λειτουργεί το NLP!
   Ο NLP είναι το διαμαντένιο δαχτυλίδι του εκπαιδευτικού που με αυτό τα θαύματα δεν αργούν να συμβούν!
- See more at: http://www.φωταυγειατησμαθησησ.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=115&Itemid=361#sthash.hF1eecBA.dpuf
Ο NLP είναι ο μάγος Μέρλιν της εκπαίδευσης αφού μπορεί πραγματικά και μετασχηματίζει την άγνοια σε γνώση! την δυσαρμονία (δασκάλου και μαθητή) σε αρμονία, τα εμπόδια της μάθησης σε λύσεις, την αρνητικότητα για μάθηση σε αγάπη για την μάθηση. Ο NLP και οι τεχνικές του είναι ο πιο σίγουρος δρόμος προς την αλλαγή της παλιάς εκπαίδευσης σε ένα φωτεινό και ευοίονο μελλοντικό δρόμο που υπόσχεται "φωταύγεια στην μάθηση"
 
           Τι μπορεί να προσφέρει το nlp σε
                  εκπαιδευτικούς και εκπαίδευση
  Το NLP ως σύστημα αυτοβελτίωσης που είναι ,πρωτίστως βοηθάει τον εκπαιδευτικό ,να ανακαλύψει τις λανθασμένες διαδρομές τις ίδιας του της σκέψης ,να βελτιώσει τον εαυτό του και έπειτα ,να αποκαλύψει τις μη αποτελεσματικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν και να τις αναδιαμορφώσει προς όφελος του μαθητευόμενου και σύμφωνα πάντα με αυτό που θα διδαχθεί στο 3ήμερο nlp project .
   Η θεωρία και η μεθοδολογία που αναπτύχθηκε στις απαρχές του 1970 ,όπως και το εμπειρικό περιεχόμενο, τοποθέτησε το NLP στην κορυφή των πετυχημένων συστημάτων αυτοβελτίωσης . Δεν υπόκειται σε φθορά διότι είναι ένα σύστημα που διαρκώς ανανεώνεται και βρίσκεται σε συνεχή αλλαγή ,λόγω του εξελισσόμενου τρόπου προσέγγισης του. Όλες οι τεχνικές προέρχονται από κορυφαίους επιστήμονες και πρωτοπόρους του είδους τους , ανάμεσα σε αυτούς ο Perls, Gestalt, Virginia Satir κτλ.
  Οι Νευροεπιστήμες πρωτοστατούν στα σημερινά δρώμενα και είναι η πλέον πιο αναπτυσσόμενη και εξελιγμένη βιολογική επιστήμη ,που μελετά το πως λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος και το νευρικό σύστημα, το οποίο είναι και το τελειότερο εκ των συστημάτων και χαρακτηρίζεται από μεγάλη ιδιαιτερότητα και πολυπλοκότητα. Οποιαδήποτε τεχνική μέσα από τις Νευροεπιστήμες μεγιστοποιεί την μάθηση .Το NLP σε συνδυασμό με τις Νευροεπιστήμες είναι το κλειδί της μάθησης που ανοίγει την πόρτα στη γνώση κάθε αντικειμένου όχι μόνο απομνημονεύοντας την πληροφορία αλλά προσφέροντας βαθιά και ουσιαστική γνώση !
   Ο NLP είναι για την εκπαίδευση ένας ολιστικός τρόπος προσέγγισης ,ο οποίος υπόσχεται αρμονικές σχέσεις Δασκάλου - Μαθητή, την εκκίνηση του ενδιαφέροντος του μαθητή προς το μονοπάτι της μάθησης με τον πιο απλό και εύκολο τρόπο . Ο έξυπνος τρόπος των εκπαιδευτικών τεχνικών του NLP αλλάζουν την διαταγή του δασκαλοκεντρικού χαρακτήρα του εκπαιδευτικού σε καινούρια μονοπάτια σκέψης , όπως την επιλογή του μαθητή για μάθηση αφού πρώτα παρουσιάσουμε την εκπαίδευση μας με τον πιο ελκυστικό και πρωτότυπο τρόπο . Παντρεύονται εκπαιδευτικές ,ψυχολογικές και παιδαγωγικές τεχνικές σε ένα Σύστημα που δημιουργήθηκε με αρχικό στόχο να μοντελοποιήσει το άριστο .Ιδιαζόντως σημαντικό είναι - και πρέπει να το τονίσουμε- ότι οι τεχνικές δεν λειτουργούν με έναν δεσμευτικό τρόπο -ειδάλλως δεν θα λειτουργήσουν-. παρά γεννούν διαρκώς διαφορετικά αποτελέσματα ,και αυτό διότι δρουν μέσω του εκπαιδευτικού στην βιωματική πράξη! Με άλλα λόγια τα θετικά αποτελέσματα είναι εμφανή και σίγουρα ,αλλά ο εκπαιδευτικός που θα πάρει αυτά τα εργαλεία στα χέρια του θα μπορεί να τα χρησιμοποιήσει και κατά βούληση ,διαφοροποιημένα ,παράγωντας ακόμη καλύτερα αποτελέσματα εφόσον έχει κατανοήσει σε βάθος πως λειτουργεί το NLP!
   Ο NLP είναι το διαμαντένιο δαχτυλίδι του εκπαιδευτικού που με αυτό τα θαύματα δεν αργούν να συμβούν!
- See more at: http://www.φωταυγειατησμαθησησ.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=115&Itemid=361#sthash.hF1eecBA.dpuf
Read 4068 times
Rate this item
(1 Vote)

Latest from VaiosPanagiota